Refusions- og Returpolitik

BEMÆRK VENLIGST, AT VI IKKE GØR GRATIS RETURNERINGER, DER ER GEBYRER TILKNYTTET.

Retur Er det muligt at returnere min ordre? Ja, det er muligt. Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem inden for 30 dage efter modtagelsen. I dette tilfælde skal ordren opfylde følgende betingelser:

  1. Ordren indeholder stadig alle de passende dele, komponenter, og emballagen er modtaget som produktet.

  2. Normalt håndtering af produktet er tydeligt, brud som følge af uforsigtig håndtering er ikke dækket.

  3. Produkter, hvor hygiejne er vigtigt, skal være grundigt rengjort, før returprocessen begynder.

  4. Produktet er blevet fundet defekt umiddelbart efter modtagelsen.

  5. Vi har ret til at opkræve kunden for forsendelsesomkostninger.

  6. Et retur vil blive behandlet inden for 7 arbejdsdage, og hvis betingelserne er opfyldt, vil retur bekræftes inden for denne periode.
    Vi forbeholder os retten til at nægte returnerede varer, hvis vi mistænker, at varerne er blevet brugt eller beskadiget uden vores skyld.

Hvordan kan jeg returnere min ordre? Hvis din ordre opfylder de ovennævnte betingelser, skal du gøre følgende for at starte returprocessen.

  • Send en e-mail til: nimeraparis@gmail.com

  • Sørg for, at e-mailen indeholder følgende:

    • Ordrenummer

    • Årsag til returforespørgslen

    • Foto af produktet i tilfælde af brud

    • Fornavn + efternavn på kunden

    • Kundens adresse

Vi vil derefter kontakte dig og give dig returadressen. Send aldrig returneringen til afsenderen, vi sender dig den korrekte adresse, når du har bedt os om det. Du, kunden, er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returneringen af produktet.

Forbrugeren har en fortrydelsesret i henhold til følgende bestemmelse, hvis forbrugeren er en fysisk person, der indgår en juridisk transaktion for formål, der ikke hovedsageligt vedrører hans eller hendes erhvervsmæssige eller professionelle aktivitet:

A. FORTRYDELSESREGLER Ret til fortrydelse Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart udpeget af dig, som ikke er transportøren, har modtaget eller accepteret de sidste varer.

Da vi arbejder med et fuldautomatiseret system, bliver ordrer udført, så snart de er afgivet. Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen, før leveringen, så en tilbagebetaling er ikke mulig ved modtagelsen af varerne.

For at udnytte din fortrydelsesret skal du informere os (NIMERA) med en klar erklæring (f.eks. via e-mail) om din beslutning om at fortryde denne kontrakt. Fortrydelsen er afsluttet, når vi har modtaget varerne. Omkostningerne ved returnering af varerne påhviler køberen.

Oplysninger om forsendelser under transport Da vores varer sendes fra Asien, kan der være længere transporttider, som vi ikke har kontrol over. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er annullering ikke mulig.

Vent venligst, indtil du har modtaget varerne, og returner dem derefter til os. Du kan selvfølgelig informere os på forhånd om din annullering.

For at sikre dig den hurtigste retur beder vi dig sende os en forsendelsesbekræftelse.

Konsekvenser af fortrydelse

Hvis du fortryder denne kontrakt, skal vi refundere alle betalinger, vi har modtaget fra dig, med undtagelse af leveringsomkostninger (med undtagelse af ekstra omkostninger som følge af, at du har valgt en leveringsmetode, der ikke er den billigste standardlevering, vi tilbyder), uden forsinkelse og senest fjorten dage fra den dag, hvor vi modtager meddelelsen om din fortrydelse af denne kontrakt og modtagelse af varerne.

Til denne tilbagebetaling vil vi bruge den samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre andet er aftalt med dig; du vil under ingen omstændigheder blive opkrævet gebyrer for denne tilbagebetaling.

ALLE RETURNERINGER SENDES TIL VORES CENTRALE LAGER I ASIEN FOR KUNDENS REGNING.